Kaart onbeschikbaar

Datum/Tijd
Date(s) - 19/03/2018
13:15 - 17:00

Locatie
UBA Belgium : Buro & Design Center, Esplanade 1 box 8, 1020 Brussel

Opslaan van deze datum in mijn agenda

Reservaties

This event is fully booked.

Geen tickets meer beschikbaar.
Wilt u op de reservelijst worden gezet?
Verstuur ons een mail info@sma-belgium.be

 

Voor SMA-leden zijn 3 deelnames
aan sales opleidingen inbegrepen in het lidgeld
Niet-leden: HIER inschrijven

De digitale/technologische (r)evolutie biedt eindeloos veel mogelijkheden. En toch… Als u uw ‘huis’ niet op orde brengt, uw visie, strategie, structuur, processen en systemen niet rond de klant opbouwt en uw werknemers niet vertrouwt en in die aanpak betrekt, kan er zand in de machine komen.

Flexibiliteit, risico, innovatie, customer delight, digitale transformatie, big data, bedrijfscultuur, enz. zijn buzzwoorden die evenveel interpretaties hebben als er mensen om de tafel zitten.

Maar hoe stimuleren we efficiënt een authentieke innovatieve bedrijfscultuur? Hoe creëren we nieuwe, innovatieve businessmodellen die een meerwaarde bieden? En hoe integreren we die met succes in ons bedrijf?

Om een antwoord op die vragen te geven, zal Peter een concrete werkwijze met ons delen om innovatie, leiderschap en verandering (van de bedrijfscultuur) in bedrijven mogelijk te maken. Bovendien zal hij een nieuw ‘sturend model’ voorstellen dat bedrijven moet helpen voort te bouwen op de mogelijkheden van industrie 4.0 en/of de uitdagingen ervan aan te pakken. Uiteraard zal Peter ook talrijke voorbeelden aanhalen uit de verschillende bedrijven waarmee hij samenwerkte.

Voor wie?
Sales directors/managers, marketing directors/managers, product managers, community managers…

Niveau
Iedereen is welkom en zal er veel uithalen (beginners tot advanced)

Taal
De workshop wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
De slides zijn in het Engels.

Programma
Peter Rosseel, Managing Director of Management Consulting and Research

  • De wereld waarin we leven
    • Technologische (r)evolutie
    • Sociologische/maatschappelijke (r)evolutie
  • Design en/versus customer experience. Niveaus van customer experience.
  • De wereld zien door de ogen van de ander.
  • De duistere kant van kennis en expertise.
  • De gouden driehoek: visie – leiderschap – cultuur
  • Waarom is verandering nodig? Een brandend platform creëren.
  • Verandering versus transformatie.
  • Waarom communicatie alleen niet volstaat, maar het wel noodzakelijk is. Communicatie leidt niet tot betrokkenheid.
  • Hoe een cultuur van betrokkenheid creëren?

 

Adres 
De sessie gaat door bij UBA in Buro & Design Center, Esplanade 1 (6de verdieping), 1020 Brussel
(ligt aan de voet van het Atomium te Brussel, tegenover de Brussels Expo en naast Trade Mart)
Locatie : meer info