Functieomschrijving

Een medewerker customer services heeft contact met klanten per telefoon, e-mail en fax. Hij/Zij verwerkt de bestellingen in Navision en zorgt voor de opvolging ervan. Hij/Zij volgt accuraat de promoties en gemaakte afspraken per klant op. Daarbij werkt hij/zij nauw samen met de verantwoordelijke key account managers door analyses en rapporten te maken ter voorbereiding van de jaargesprekken die de key account manager met de klant heeft.
Daarnaast zorgt hij/zij voor de volledige klantenadministratie. Hij/zij vult productfiches in voor de klanten, onderzoekt vragen van klanten, stuurt stalen op. Hij/zij volgt klachten en checkt of de klacht wel terecht is en zorgt er indien nodig voor een compensatie (creditnota, vervanggoederen, …).
Hij/zij bereidt vergaderingen voor, notuleert tijdens vergaderingen en maakt nadien het verslag op. Daarbij zorgt hij/zij voor de verdeling van de inkomende post en voor de verzending van mailings en andere uitgaande zendingen.
Naargelang de kandidaat kunnen hierbij nog verantwoordelijkheden toegevoegd worden.

Profiel

Office packet: Word, Excel, Power Point en Outlook
Talenkennis: Nederland, Frans en Engels
Secretariaat talen; Bachelor office management of gelijkaardige opleidingen is een voordeel.Werkervaring op een binnendienst is zeker een pluspunt, evenals kennis van de FMCG (Fast moving consuming goods).
Het is wel belangrijk om correct en kordaat te kunnen handelen ten opzichte van de klanten.
Een tweetalig stressbestendige persoon is een must.
Hij/zij moet accuraat en zelfstandig kunnen werken en problemen kunnen opmerken en oplossingen kunnen aanreiken.
Analytisch en (zeer goede) Excel ervaring.
Flexibiliteit is ook sterk aangewezen.
Polyvalent.

Aanbod

Hij/Zij komt terecht in een zeer professioneel team waar een goede samenwerking in teamverband plaatsvindt.
Sterke A-merken en een financieel gezond bedrijf.
Leuke werksfeer met opleidingsmogelijkheden.
Eerlijk- en openheid troef.

Interesse ?

Dank om uw kandidatuur (Brief + CV) in het Nederlands EN het Frans te sturen naar :
recrutement@foodsinternational.fr met mededeling van de functie
Voor bijkomende inlichtingen, gelieve u enkel per mail te wenden tot Mevr. Karine Ollier-Martinez, Verantwoordelijke HR : recrutement@foodsinternational.fr
Reference kandidatuur : Inside BNL2017