Jouw eigenschappen

  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Leergierig
  • No-nonsense, je bent een doener
  • Goesting
  • Authentiek
  • Hoek af

Jouw skills en achtergrond

  • Sleep. Optimize. Repeat. Je kan een paar succesvolle contentmarketingcampagnes op je conto schrijven, van idee tot uitvoering en beheer. Je hebt de cijfers om dat te bewijzen
  • Onder vrienden eigenlijk je favoriete personas praat je al eens in drieletteracroniemen, genre SEO, SEA, SEM. Maar je weet je evengoed perfect verstaanbaar te maken in mensentaal.
  • Je hebt ervaring met marketing automation en de bijhorende tools zoals Mailchimp, Hubspot, enz., Eén of meerdere certificaten van Google, Facebook, Hubspot, zijn zeker een pluspunt
  • Sterke communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling).
  • Digitale communicatie is jouw passie:je bent op de hoogte van de laatste digitale ontwikkelingen.
  • Je hebt computerkennis die verder gaat dan het Office pakket:Kennis van MailChimp, Flexmail, Google Analytics,…
  • Je kan de website beheren via een CMS-tool (WordPress)
  • Expertise in social media, Google Adwords of copywriting zijn een grote extra troef
  • Je hebt oog voor nieuwe ontwikkelingen en innovaties binnen content en inbound marketing en ziet mogelijkheden om deze toe te passen op maat van onze organisatie en die van klanten
  • Een gezonde dosis social media kennis is vanzelfsprekend
  • Je beheerst goed en correct gesproken en geschreven Nederlands, extra talen zijn een pluspunt
  • Je werkt nauwkeurig en nauwgezet

Jouw takenpakket

  • Je helpt je klanten om een eigentijdse aanpak van marketingcommunicatie uit te werken, van strategie en tactiek tot implementatie. Je doet dat in nauw overleg met onze Senior Consultants
  • Je leidt als project manager verschillende projecten in goede banen en loodst onze klanten van a naar b met grondig en werkbaar advies
  • Eens ‘up and running’, zorg je voor een goed geoliede marketingmachine, gespekt met relevante verhalen die op het juiste moment bij de juiste mensen terechtkomen
  • Kwaliteit is daarbij je eerste bezorgdheid. Vanuit je ervaring coach je onze digital marketing experts, copywriters, grafici en webdesigners om efficiënt samen te werken en goed werk te leveren
  • Je helpt het team om ‘on topic’ te blijven. Je zorgt voor een gestructureerde en planmatige aanpak en verliest daarbij de strategische doelstellingen van de klant niet uit het oog
  • Je verschaft je klanten inzicht in de toegevoegde waarde van onze activiteiten. Je zorgt voor een heldere kijk op geleverde meerwaarde
  • Je volgt de evolutie van het online marketingvak van nabij. Je deelt die kennis en inzichten actief met je klanten en collega’s

Ons aanbod

JDI is een bruisende onderneming van enthousiaste doeners die elkaar stimuleren en versterken. Je komt terecht in een dynamisch team waar we mikken op kwaliteit en toegevoegde waarde en waar ook ruimte is voor plezier. Bij JDI werken is vanaf dag één werken aan persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt talrijke uitdagingen en eigen verantwoordelijkheden. We bieden een voltijds contract voor onbepaalde duur (evt. na periode van 3 maanden) en een loon volgens ervaring en kunnen.

Wie zijn wij ?

JDI is een zeer snel evoluerend bedrijf dat meedenkt met zijn klanten. Klantgericht en commercieel denken zit in onze DNA.

Een JDI’er hecht belang aan volgende waarden:

  • Ondernemingszin
    Creativiteit tonen en een zeker risico niet schuwen. Uniciteit, originaliteit en vindingrijkheid hebben en buiten het kader denken. Gemakkelijk nieuwe opportuniteiten en innovaties ontwikkelen die niet voortkomen uit bestaande processen op basis van uitstekend zakelijk inzicht, zich snel kunnen aanpassen en in staat zijn om barrières te overwinnen die voortvloeien uit zakelijke problemen. Problemen oplossen en niet bang zijn om verandering en minder vanzelfsprekende modellen te initiëren wanneer nodig.
  • Resultaatgerichtheid
    Resultaten bereiken door verantwoordelijkheid op te nemen voor prestaties en acties en zich borg te stellen voor de correctheid van aangegane professionele daden naar collega’s, de organisatie en klanten. Efficiënt reageren op het gepaste moment, binnen de opgegeven deadlines en in volledige transparantie om zo collega’s de kans te geven om de situatie gemakkelijk te begrijpen en te beoordelen zonder verborgen agenda.
  • Fierheid op ons werk
    Passie, geloof en trots in alles wat we doen, in de hoge kwaliteit van ons werk en dit zonder schroom uitdragen.
  • Zin om te ontdekken, te delen en te verrijken (of anderen te laten groeien).
  • No-nonsense
    Altijd kwaliteit afleveren met beide voeten op de grond. Effectief doen wat we zeggen vanuit een realistische en pragmatische aanpak. Altijd ruimte voor verbetering zien en oog voor innovatie hebben.
  • Authenticiteit
    Wat je ziet, is wat je krijgt. We geloven dat eerlijkheid, openheid en ethisch ondernemen belangrijke hoekstenen zijn van elke zakelijke relatie met JDI. Actief luisteren en eerlijke feedback maken daar integraal deel van uit. JDI ondernemers willen ook voor deze authenticiteit erkend worden.

De essentie van het ontdekken en te laten groeien is onze bron van energie, onze dagelijkse drijfveer die ons ertoe beweegt om van het traditionele concept ‘consultancy’ een nieuw en verfrissend gezicht te geven.

Selectieprocedure

Een eerste selectie vindt plaats op basis van een beoordeling van een korte motivatie en c.v.  De geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

Tijdens de selectieprocedure worden zowel je deskundigheden als vaardigheden en competenties getest.

jdiWebsite JDI