SALES TRAINING
Customer experience management in a digital world
TIJD/LOCATIE
13:15 - 17:00
De sessie gaat door bij UBA in Buro & Design Center, Esplanade 1 (6de verdieping), 1020 Brussel (ligt aan de voet van het Atomium te Brussel, tegenover de Brussels Expo en naast Trade Mart)
Locatie : meer info
SPREKER(S)
Valérie Busquin, Partner Business Markers
Valérie Busquin (FR), partner bij Business Markers, gebruikt al meer dan 20 jaar customer empathy om er winnende businessmodellen en -strategieën van te maken. Ze werkte 11 jaar voor Procter & Gamble en heeft tonnen ervaring als coach, consultant en trainer.
ALGEMENE INFO
Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?
Wat is customer experience management?
Waarom is het belangrijk?
Welke rol speelt marketing daarin?
Hoe verloopt de samenwerking met andere departementen?
Wat zijn de kritieke succesfactoren?
Hoe brengt u de customer experience naar een hoger niveau?
Marketeers streefden er altijd naar om de klant een centrale plaats te geven in wat ze doen, maar het is pas de laatste jaren dat ‘verbondenheid’ de kern van de klantbeleving is geworden. De klantbeleving omvat alle interactie tussen een individu en een bedrijf of merk, op elk moment, en heeft bijgevolg een grotere reikwijdte dan traditionele marketing. Klantbelevingsprogramma’s worden vaak ingeleid, gestuurd of uitgewerkt door marketeers.
Bij customer experience management wordt elke beleving van een (potentiële) klant met uw bedrijf of merk in kaart gebracht en wordt nagedacht over hoe die momenten (kunnen of zouden moeten) bijdragen aan een nog betere relatie. Enkele gouden tips:
- Customer experience: besproken en overeengekomen door het hele managementteam
- Schenk aandacht aan alle betrokken partijen, niet aan klanten alleen
- Breng alle contactmomenten in kaart
- Door externen uitgedacht, door het bedrijf zelf geïmplementeerd
- Laat de besprekingen niet aanslepen, maar ga ook niet overhaast te werk
Hoogst interactieve training met case studies die duiding geven bij de beste praktijken, kruisbestuiving van ervaringen tussen deelnemers en oefeningen met de belangrijkste tools (in kaart brengen van de customer journey).
Na het volgen van deze opleiding
De bedoeling van deze training is om u het belang van customer experience te doen inzien. We geven u concrete tips om daaraan te werken.
Inschrijven
https://www.ubabelgium.be/nl/opleidingen/opleiding/562/sma-customer-experience-management-(fr)/about