11 oktober – Online

Ben je SMA lid? Klik hier om in te loggen en boek daarna je deelname. SMA lid maar nog geen inloggegevens? Duid hier aan welk lidmaatschap je hebt en volg daarna de instructies.

Deze SALES TRAINING, WEBINAR is exclusief voor UBA- en SMA-leden.
Interesse? Lid worden.

SALES TRAINING, WEBINAR
Social Selling for lead generation & loyalty building (Nederlands)

TIJD/LOCATIE

13:30 - 16:30
online via Zoom

SPREKER(S)

Guy Sharma, Social media Expert.

Inleiding door Raf Van Puyvelde, expert Social Selling, 4PSquare

ALGEMENE INFO

Hoe social selling inzetten om (nieuwe) klanten te bereiken, een sterkere klantenbinding te realiseren en groei voor het bedrijf te genereren?

Tijdens deze zeer interactieve en hands-on sessie zal u aan de hand van tips & tricks uw eigen social media profiel en uw netwerk verder kunnen optimaliseren. Vanuit uw eigen situatie (profiel & netwerk) krijgt u tips aangereikt hoe u middels social selling de doelstellingen van uw bedrijf (groei, imago-opbouw, thought leadership, …) kan helpen bereiken. Volgende elementen komen tijdens de opleiding aan bod:

  • Social Selling
    • Belang van een social selling strategie
    • Doelstellingen
  • Start met een goed profiel: optimalisatie van uw eigen profiel (en persona)
  • Social Selling staat en valt bij de breedte en diepte van uw netwerk
    • Hoe kan u uw huidige netwerk optimaliseren
    • Do’s & Don’ts in de zoektocht naar waardevolle connecties
    • Hoe persoonlijke uitnodigingen versturen als een echte professional
  • Activeren van uw sociale netwerk
    • Uitbouwen van connecties & genereren van vertrouwen
    • Opbouwen van een waardevolle relatie
    • Genereren en opvolgen van leads
    • Activeren van bestaande klanten/partners via content management
    • Evalueren

Doelstellingen

  • Begrijpen van de rol van social selling in de groeistrategie van een onderneming.
  • Inzichten verkrijgen in hoe social selling precies werkt binnen de customer journey van uw klant, startend met het opstellen van een aantrekkelijk eigen social selling profiel
  • Tools aangereikt krijgen om waardevolle content te creëren zowel voor het aantrekken van nieuwe klanten als het behouden van bestaande.

Taal (docent, slides, deelnemers)

Nederlands

Er zullen slides (Engelstalig) ter beschikking gesteld worden aan de deelnemers.

Docent (naam, bedrijf, relevante informatie)

Raf Van Puyvelde - 4PSquare

Raf is Managing Director bij 4PSquare, een consulting-firma, die klanten/bedrijven helpt om hun kennis, expertise en teams te versterken binnen Marketing en Sales.

Daarvoor was hij o.a. werkzaam bij Centea (nu Crelan) en Telenet. In 2002 richtte hij 4PSquare op dat zich met name richt op consulting services en interim management. Zelf adviseerde hij in die periode ook tal van bedrijven waaronder Orange, EDF Luminus, BNP Paribas Fortis en Carrefour. Voor sommige van deze klanten werden ook specifiek in company trainingen opgezet binnen bepaalde marketingdomeinen.

Ook binnen social selling heeft 4PSquare ondertussen voldoende expertise in huis, expertise die men graag wil delen.

Schrijf je in door te klikken op de knop 'inschrijven' die je zal leiden naar de UBA website. Gebruik als SMA lid je ticket code SMA_3