SEMINARIE
“Hoe human selling inzetten voor meer verkoopsucces?” When seller persona meets buyer persona…
TIJD/LOCATIE
14u30 ontvangst
15u00 start meeting
Salons De Romree
SPREKER(S)
Hans Verhoeven – General Director iVOX &
Serial Prutser in the university of Life
ALGEMENE INFO
Fysiek event met Hans Verhoeven (General Director iVOX) op 15 sept 2022.
Met de technologische en digitale revolutie, nog versneld door COVID-19, lijkt het vaak dat toekomstig verkoopsucces vooral bepaald wordt door het juist inzetten van ‘technology’. Een aantal recente SMA-sprekers hebben ons al een update gegeven over het toenemende belang van smart data, platformen, live shopping, enz. Maar blijft verkoop en retail niet ergens een interactie tussen mensen, met name binnen heel de sales journey?
Human selling
Een salesdeal is in eerste instantie een deal tussen mensen. Dat is een boutade die elke salesmanager hoort in diverse opleidingen en dus ook kent. Maar in de realiteit wordt dit principe niet echt maximaal toegepast omdat de meeste (sales)mensen zichzelf niet echt correct inschatten/kennen. Laat staan hun potentiële klanten…
Als marktonderzoeker is Hans Verhoeven dagelijks bezig met hoe mensen in elkaar steken, hoe ze reageren op bepaalde prikkels, hoe ze denken… Die kennis gebruikt hij uiteraard ook zelf in zijn eigen salesproces en de laatste jaren begeleidt hij meer en meer startende ondernemers onder meer in dit proces van human selling.
Sleutels tot verkoopsucces
Hoe kan je de kans op een deal vergroten door te vertrekken vanuit een betere kennis van jezelf als persoon? Hoe kan je je eigen sterktes en zwaktes gebruiken en hoe kan je die koppelen aan de persoonlijkheid van de persoon waaraan je probeert te verkopen?
Dat kom je allemaal te weten in deze boeiende presentatie van deze atypische verkoper die graag alle zogenaamde saleszekerheden overboord gooit: stop met het opvolgen van de foute deals en het verkopen van de foute dingen aan de foute mensen en steek je energie in mensen gelukkig proberen te maken.
Hoe Hans dat doet, kom je te weten in deze atypische presentatie/workshop.
Laat deze unieke kans niet liggen en schrijf je vandaag nog in! Het belooft een boeiende en interactieve presentatie te worden, waar je zal leren om meer impact te genereren bij je eigen klanten.
Hans Verhoeven:
Na zijn studies als Master in de Politieke Wetenschappen en Master in Economische Wetenschappen werkte Hans als Assistent aan de KUL, waarna hij aan de slag ging bij de VDAB. Als snel werd duidelijk dat zijn interesses veel breder waren, en zo kwam hij vanuit zijn aangeboren ‘nieuwsgierigheid’ terecht bij iVOX, waar hij sinds 2017 General Director is. Daarnaast wilde hij ook bedrijven/ondernemers helpen bij het concretiseren van hun plannen en zo zette hij andere initiatieven op waaronder RAGNAROK.
Echter altijd zoekend, onderzoekend, verbindend, veel uitproberend maar weinig uitvindend wil hij projecten ondernemen, om mee te prutsen aan wereldverbeterende ideeën. Kortom, een spreker met ideeën en rad van tong.