Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Date(s) - 21/02/2019
14:30 - 18:00

Locatie
Salons De Romree

Opslaan van deze datum in mijn agenda

Reservaties

Bookings are closed for this event.


Voor SMA-leden is de deelname inbegrepen in het lidgeld
Niet-leden: 195 euro

Sprekers
Bart Baeyens – Partner HASHTING
Steven Everaert – Managing Partner IMPAQTR

 

Wist je dat …

  • vorig jaar 3/4  van de (trade)marketeers wereldwijd aangaven dat het moeilijk is de ROI van media en trade spends te berekenen?
  • de efficiëntie van promoties op de shopvloer laag is, zelfs bedroevend laag als we Nielsen mogen geloven? In België zorgt slechts 30% van alle promoties voor extra omzet.
  • de meeste promoties door de consument als ‘saai’ worden aanzien Al tientallen jaren is er nauwelijks iets veranderd… geen wonder dat consumenten promo-blind zijn geworden!
  • veel merken vastzitten in de promo-paradox? Ze kunnen geen onderscheid maken tussen nieuwe en trouwe consumenten. Ze willen rekruteren, maar belonen uiteindelijk vooral de trouwe klanten

 

Hoog tijd om het anders te doen!

Met steeds dezelfde ingrediënten is het moeilijk om een nieuw gerecht te koken… hoog tijd voor nieuwe recepten!

In onze SMA meeting van februari rond promotie-effectiviteit kijken we met een nieuwe blik naar oude problemen en proberen we antwoorden te vinden op kritische vragen zoals:

  • Hoe kan digitale technologie ertoe bijdragen om de brug te slaan tussen merken, consumenten en shops?
  • Hoe kunnen consumer journeys doorgetrokken worden van buiten het winkelpunt tot op de shopvloer?
  • Hoe kunnen we de promo-paradox doorbreken en nieuwe consumenten stimuleren om trouw te worden of zelfs ‘ambassadeur’?
  • Hoe kunnen merken een win-win relatie met retailers uitbouwen en de promo-plannen optimaliseren zodat men meer impact creëert?
  • Welke data zijn beschikbaar en hoe kunnen we de kracht van Data Modelling gebruiken?

Bart en Steven willen u graag inspireren aan de hand van verschillende interactieve cases (AB Inbev, Coca Cola, Perfetti Van Melle, Merck,  GSK, Pharma case, e.a.) en vanuit verschillende invalshoeken.

Inderdaad, we hebben dus 2 sprekers voor u kunnen strikken:

 

Bart Baeyens & Steven Everaert

De presentatie belooft heel praktisch te zijn met veel voorbeelden en aanbevelingen vanuit recente studies en promoties. Het ziet er dus naar uit dat we weer een inspirerende namiddag tegemoet gaan.

Laat deze unieke kans niet liggen en schrijf u vandaag nog in via bovenstaande inschrijfmodule!

 


Bart Baeyens co-founded Hashting, a disruptive business model to help brands to connect and interact with their consumers.
Bart has occupied several marketing & management positions (trade marketing, branding, …) at Henkel and Danone.
Just before launching Hashting he was International Sales Director at The Insiders (WOM).
Steven Everaert is Managing Director at Impaqtr, a data platform for the FMCG and Retail sector.
Impaqtr provides business solutions to drive profitability,
today and tomorrow.
Steven has occupied commercial and digital director positions at Mediafin (De Tijd, L’Echo) and Microsoft,
and started his career at The Boston Consulting Group.

Taal : Nederlands