Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Date(s) - 13/05/2019
13:15 - 17:00

Locatie
UBA Belgium

Opslaan van deze datum in mijn agenda

NIEUW ****** Inschrijving op sales trainingen gebeurt via de UBA website : KLIK HIER

Voor SMA-leden zijn 3 deelnames
aan sales opleidingen inbegrepen in het lidgeld

Hoe kan ik leads genereren via Social Selling?

Praktijkgerichte opleiding voor sales- en marketingprofessionals om hun efficiëntie op het vlak van social selling en contentmanagement in de eigen onderneming te verhogen: content- en sociale strategieën ontwikkelen, aanleren, verkennen en evalueren. Dit zal u helpen een sterker merk te bouwen, uw efficiëntie inzake contentmanagement te verhogen en meer inkomsten te genereren.

 

Leerdoelstellingen

  • Meer inzicht verwerven in de strategie voor social selling om zakelijke groei voor uw onderneming te genereren.
  • Content doeltreffender beheren om uw kopers vooruit te stuwen in uw funnel.
  • Relevante metrics opstellen om het merk van uw bedrijf te versterken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.
  • De verstandhouding met de salesteams verbeteren om betere verkoopcijfers te verkrijgen en meer concurrentiekracht op de markt te ontwikkelen.
  • Toegang tot experten in social selling en marketing om voorbeelden en tips te krijgen, en antwoorden op uw specifieke vragen.

 

Voor wie?
Sales Management Professionals, Marketing Managers, Content Managers, Communication Professionals, Product Marketing.

Niveau
Iedereen is welkom en zal er veel uithalen (beginners tot advanced)

Taal
De workshop wordt gegeven in de taal van de sprekers : Nederlands en Frans.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

 

Programma

Gaëlle Helsmoortel, Partner of Minds&More – Benny Van Calster, Partner of Minds&More

  • Belang van een strategie voor social selling om groei en leads te genereren
  • Uw salesteams op één lijn stellen rond een gezamenlijk kader voor contentmanagement en social selling
  • Social selling als een krachtige hefboom en hoe content creëren die aansluit op de buyer journey
  • Uw contentbibliotheek organiseren en best practices creëren voor content / assets
  • Hoe content doeltreffend organiseren
  • Hoe een verkoopgesprek opbouwen dat een reactie triggert
  • Betrokkenheid evalueren met relevante metrics (op basis van LinkedIn).

 

Adres 
De sessie gaat door bij UBA in Buro & Design Center, Esplanade 1 (6de verdieping), 1020 Brussel
(ligt aan de voet van het Atomium te Brussel, tegenover de Brussels Expo en naast Trade Mart)
Locatie : meer info

 

In samenwerking met